onsdag 7. mai 2014

"Sykt mørkt".

I 2008 regisserte Pål Winsents dokumentarfilmen “Få meg frisk!” med Anette Gilje med ME. Filmen ble sett av over 700.000 mennesker (inkl reprise og internettstreaming) da den gikk på NRK1 rett før jul i 2010.

Jeg har denne på dvd, så tenkte jeg skulle prøve å få sett den igjen en dag. Mener jeg så noe den gangen det ble vist, men ikke alt. Var jo ikke egentlig klar over at det var DET jeg hadde den gangen.


12. mai skal dokumentaren "sykt mørkt" vises for spesielt inviterte, med Olaf Mella, Jørgen Jelstad og Katarina Lien som deltagere.

For oss andre er det en mulighet for å se det hele på nett direkte:


Arrangementet streames på nett - FÅ KODE PÅ SMS
"Se dokumentaren og arrangementet direkte i nett-tv. Filmen vil også være tilgjengelig i 48 timer fra kl 12.30 mandag 12. mai. Pris kr 50,-

Send SMS med kodeord SYKTMØRKT til 2090. Du får da en SMS i retur med informasjon om hvordan du kan se filmen."





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar