lørdag 17. mai 2014

17. mai feiring i rullestol og knallvær.


Nå bryr jeg meg ikke lenger om hva folk måtte tenke, tro og mene når de ser meg i rullestol. Etter mye konflikter og diskusjoner frem og tilbake her i bygda, ble det i år arrangert et 17.mai tog rundt broene i forbindelse med grunnlovsjubileet her i Nedre Eiker. Det ble veldig langt å gå og gikk også i et vel høyt tempo. Særlig for små barnehageføtter.

Yngste dattera vår var heldig sånn sett, for da jeg  hørte hvor langt årets tog skulle gå, fant jeg ut at her er det bare å ta rullestolen fatt og få noen til å trille meg. Dermed kunne Amanda slappe av på fanget mitt stort sett hele veien rundt. Igrunn greit også det, i og med at hun både har halsbetennelse og er tett i brystet. Så slapp hun også å bruke opp det hun hadde av energi.

Julie og veldig mange andre barn var kjempeflinke og gikk hele veien rundt.

Jeg føler meg sliten og veldig fornøyd med dagen her jeg sitter nå. Tok det egentlig veldig med ro jeg, som ikke gikk noen ting. I tillegg ble det en tur opp til mamma og de på grilling etter toget. Det var også rolig. Blir vel alikevel mye som skjer og høyt lydnivå på en dag som denne. Det er jo bare noe en må regne med.

Is og brus ble det også, så da får vi være fornøyd.




GRATULERER MED DAGEN!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar