lørdag 1. mars 2014

Ny dag nye muligheter.


Blogging...Skummelt å legge ut om seg selv på nett osv. Samtidig tenker jeg at kanskje jeg sitter inne med noe andre kan ha nytte av å lese. Etter å ha skrevet en slags dagbok over lengre tid, fant jeg ut at jeg ville dele en del av mine tanker, opplevelser og erfaringer med omverdenen ifht. dette med å leve med ME. Både for min egen del og din. For å gi deg et innblikk i min situasjon, samtidig som det kanskje kan være nyttige tips og råd, hvis du kjenner deg igjen i noe av dette. Det er overhodet ikke snakk om at jeg skal finne opp kruttet på nytt, da jeg veit at det finnes mange ME blogger der ute. Blir nok litt om andre hverdagslige ting også.

Pleier å si at jeg EGENTLIG er en aktiv person som liker å trene, spille håndball, gå turer og jobbe 100%. Hverdagen har gått fra den berømte tidsklemma, til «energiklemma». Fellesnevneren er at jeg rakk ikke alt det jeg skulle, hverken før eller nå, men nå er det kroppen som bestemmer og ikke klokka!!!

Jeg har to barn, er kontrollfrik og perfeksjonist. Utdannet førskolelærer og har jobbet i barnehage i ca. 15 år. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar