lørdag 1. mars 2014

Konsultasjon på ME senteret på Aker

2. april 2013 hadde jeg min første time på ME senteret på Aker sykehus. Hadde et hyggelig møte med lege Dag Gundersen Storla, på poliklinikken, som stilte de «rette» spørsmålene, i tillegg til at fastlegen min hadde vært grundig i beskrivelsen av mine symptomer i henvisningen. Var der inne en klokketime og følte at jeg hadde fått sagt det som var å si. Fikk beskjed om at det ikke var noe psykosomatisk for min del og at jeg hadde ME.

Fikk tilbud om 3 ting. Utprøvning av LDN medisiner (Lavdosert naltrexone), mestringskurs og tips om behandling på dødehavsklinikken i Israel (www.vitohelse.no). Dødehavsklinikken er noe man evt. må betale selv dersom man er interessert. Han hadde vært der nede, sett hvordan de jobbet og anbefalte det veldig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar