mandag 22. september 2014

Skeiv nakke, rar i venstresiden og tur til kiropraktor.

Er ikke alltid like lett å vite hva slags overskrift som er mest passende for det man skal skrive. Sånn ble det denne gangen. Har slitt noe med nakken de siste årene. Fikk beskjed av kiropraktor at jeg nok har pådratt meg denne skavanken før jeg var ferdig utvokst. Nakken er rett og slett skeiv. På fredagen var jeg en tur hos kiropraktoren. Nakken verket som besatt og venstresiden var smålig nummen og pitrete. I tillegg til at det verket noe fryktelig helt fra nakken og ned i stortåa.

Han prøvde å få justert på nakken og venstre skuldra, men det satt visst noe skikkelig. Så etter å ha prøvd 3 forskjellige teknikker, fikk han endelig løsnet på det. Tror aldri jeg har fått så hard behandling der på de snart 6 årene jeg har gått der. Følte meg helt mørbanka og skikkelig verkete etterpå. Særlig nakken har vært skikkelig øm og er det fortsatt i skrivende stund. Det pleier å bli verre før det igjen blir bedre. Håper det blir bedre snart, for jeg kjenner at smertene går utover energien min på flere måter. Orker ikke å sitte for lenge stille, men prøvd å aktivisere meg litt for å få noe annet å tenke på. Det er jo ikke særlig smart når man er både trøtt og sliten i utgangspunktet. I tillegg er det slitsomt å ha smerter sånn generelt.

Da behandlinga var ferdig ble jeg teipet der jeg er mest plaget og sprayet med rikelig med en eller annen guffe a la tigerbalsam hvis ikke jeg tar helt feil. Fikk også beskjed om å ise ned når jeg kom hjem, hvilket var utrolig behagelig på en mørbanke nakke/rygg.

VONDT SKAL VONDT FORDRIVES, passer godt i denne sammenhengen....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar