torsdag 4. september 2014

Oljemaling, ryddesjau, bihulebetennelse, nakkevondt og Riga tur.

Jada. Overskrifta er vel noe rar, men jeg er litt sliten om dagen, så har ikke orket å skrive så mye. Man prioriterer kreftene til bruk på familie, jobb, hus og hjem. Formen er veldig svingende for tida. I bunn og grunn så har jeg nok meg selv å takke for det. Var i bedre form igjen for 14 dager siden (tror jeg det var). Klarer ikke helt å huske det engang. Begynte å ta for meg et av rote rommene våre. Fikk kastet unna masse vi ikke brukte og veldig fornøyd med det. Da det var gjort ble jeg vel overivrig og gikk på et tre dagers maleprosjekt. Dvs. male alle lister i ene etasjen vår, som har stått ferdig grunnet i "bare" 10 år og ventet på de neste to strøkene.

I ettertid så kan man jo lure på hvor dum det går an å bli. ME og oljemaling i 3 dager i strekk er jo i seg selv ikke noen særlig god kombinasjon. Det gikk likevel over all forventning, dog jeg har vært småkvalm siden....

3 dagen med maling begynte jeg virkelig å kjenne det. Det er da man innser at man rett og slett har vært skikkelig dumdristig. Jada. Det stoppet brått der og jeg har hatt MER ENN NOK med å klare og jobbe det lille jeg pleier, for deretter å "svime av" på sofaen når jeg kom hjem. I kjølvannet kom det en skikkelig vond nakke (som er skeiv fra før), nummen i venstre sida av ansiktet og venstre armen.

Perfekt oppladning til Riga tur i morgen.

Men jeg skal på tur, så dro til legen i dag for å sjekke tilstanden. Nummenheten i armen kommer fra nakken med veldig stor sannsynlighet og en ny bihulebetennelse er et faktum. Det overrasker meg IKKE lenger.

Har helt klart hatt bedre dager, men har også hatt det mye værre. Så med div. medikamenter i bagasjen er jeg klar for tur med herlige jobbkolleger igjen. Gleder meg til å få lufta meg litt nok en gang :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar