fredag 19. september 2014

Healing. Kan dette fungere??!!

I går prøvde jeg noe nytt. Jeg var hos en healer av alle ting. Min kjære svigermor har tipset meg om dette over lang tid, men jeg har liksom ikke helt tatt steget og bestilt meg time enda. Mitt syn på dette med healing er litt så som så, skal jeg være ærlig. Har allikevel alltid vært nysgjerrig på hva som egentlig finnes mellom himmel og jord. Jeg er nok av den typen som tror lettest på det man kan se og forstå. Samtidig tenker jeg at man ikke har noe å tape på og prøve det som prøves kan, når man har havnet i denne situasjonen. Utrolig hva tankens kraft kan gjøre med kroppen. 

For meg spiller det overhodet ingen rolle HVA som hjelper eller HVORDAN det gjøres, bare det hjelper!!!

Han sa jeg var veldig mottakelig og det er et godt utgangspunkt. Måtte legge meg på en benk med pledd over meg og slappe av, mens jeg fikk beskjed om å lukke øynene og se for meg bilder, som symboliserer div. ting. Han jobber på avstand og berører ikke fysisk i det hele tatt. I tillegg må man prøve å ha et så åpent sinn som mulig. I løpet av timen kjente jeg at jeg ble skikkelig varm i hele kroppen, samtidig som det pitret. Må jo si at jeg gjør meg noen tanker om hvordan i all verden det er mulig. Han snakket mye om å åpne opp energistrømningene i kroppen igjen, fordi det blokkeres eller går for sakte, hvilket gjør at ting ikke fungerer som det skal. 

Har hatt skikkelig vondt i nakken og ryggen i det siste. Han bevegde hendene litt rundt omkring i luften bak ryggen min og plutselig ble jeg skikkelig varm i de ømme og vonde musklene. Den varmen satt der i flere timer og når jeg våknet opp i dag føltes det mye bedre. Fortsatt vondt i nakken, men hjalp på noe av det muskulære. 

Han forklarte meg at man kan heale seg selv også ved å bruke noen av de "verktøyene" han ga meg. Blir som en slags meditasjon antar jeg. 

Jeg sitter overhodet ikke her og sier man skal tro på healing, for jeg er en skeptiker selv. MEN har man en kronisk lidelse så hvorfor ikke bare gi det en sjans. Man har jo ingenting å tape på det. For noen har det effekt, for andre ikke. Jeg har ivertfall kommet til det punktet at jeg prøver hva som helst for å kanskje få tilbake noe av det "gamle" livet mitt :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar