tirsdag 30. september 2014

Og dagene går.

Frokost. Dagens viktigste måltid :-)

Jeg tar meg selv i å tenke at jeg igrunnen egentlig har vært veldig aktiv i det siste, til meg å være. Malt, tømt klesskap, montert bokhylle, flyttet skap, sortert og kastet flere søplesekker med ting og tang, montert klesskap.


Med god hjelp av mannen selvfølgelig. Ryddet, ryddet og atter ryddet, i tillegg til å være på jobb 2 halve dager i uka. Er dette en formbedring tro, eller et blaff/adrenalinkick. Går liksom å venter på smellen, som ikke helt kommer....Heldigvis :-) Hviler mye innimellom alt jeg gjør, men kjenner underskuddet på søvn komme smygende.
For da jeg skulle stå opp i dag, følte jeg meg nærmest bevisstløs. Klarte liksom ikke å våkne ordentlig og brukte ca 2t. på å få til det jeg normalt hadde klart på 30 min. Når jeg vel kommer til meg selv igjen, så er jeg helt på nett igjen og alt kjennes greit ut.

Rare greier denne sykdommen her. Hvordan ting forandrer seg. Symptomer man kanskje hadde før har blitt svakere, mens andre ting har dukket opp istedet. I tillegg blir også ting forsterket. F.eks en ting som ikke er plagsomt, men merkbart, er hvor utrolig lett jeg får blåmerker. Aner ikke hvordan jeg har fått det heller.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar