lørdag 6. september 2014

Det går an å dra til utlandet med ME også :)

Akkurat nå i skrivende stund befinner jeg meg i Riga med en gjeng herlige kolleger :) Det har blitt mye tråkking i Rigas gater de siste to dagene, hvilket gjorde at jeg i dag var nødt til å kaste inn håndkledet både litt før og rett etter felles middag. Men det er helt greit. Man må bare lære seg til at man ikke får gjort noe med tilstanden sånn den er og heller glede seg over det man får gjort. Jeg har tross alt vært med på alt sammen med de andre siden vi kom ned i går og får dermed bare finne meg i å måtte legge meg under dyna tidlig i dag. Synes selv jeg har fått sett mye og møtt mange nye både hyggelige og rare folk. Også fått oss mang en god latter.

Er også så heldig at vi bor på et spahotell, som jeg jo må benytte meg av, med en veldig anspent og vond nakke. Så i morgen formiddag blir det behandling + detox og avslapping etterpå. Gleder meg skikkelig. Etterpå får man rett og slett bare se hva man orker og ta ting som det kommer. Hjelper mye bare å være omgitt av folk som gir en masse positiv energi.

Pass dere for energityver!!! Leste en bok som het energityver, tror jeg det var. Anbefalles. Gjør en veldig bevisst på hvilke mennesketyper man kanskje ikke har så godt av å være sammen med.

Kommer nok noen bilder fra turen her etterhvert også, for de som er nysgjerrige på det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar