fredag 6. juni 2014

Tacotorsdag og stryking av gardiner.

Torsdag er ellers i året en dag som går med til håndballtrening for eldste snuppa på ettermiddagene, men i og med de har tatt sommerferie, er det endelig en dag hvor det ikke er så mye som skjer. Derfor lurer jeg jammen meg på om jeg skal innføre "tacotorsdag". Vi er veldig glad i det alle sammen og tror vel heller ikke det er det verste man kan finne på å spise. Synes det sjelden blir tid til middag om dagen, fordi kalenderen er så full, så veldig hyggelig når vi endelig kan samles rundt middagsbordet alle sammen.


Ellers brukte jeg torsdagen til huslige sysler, fordi jeg følte energien var mer tilstede i går. Pleier å skifte gardiner 2 ganger i året. På våren og høsten. Var litt bak skjema denne gangen fordi det krever så utrolig mye energi å skulle stå oppreist og stryke i flere timer. Er nemlig nødt til det med sommergardinene. Har fått tips om å henge de opp rett fra vaskemaskinen uten å stryke, men det blir nok noe jeg prøver på vintergardinene istedet, da de er mye tyngre og enklere å ha med å gjøre sånn.

Har fått et lite hjelpemiddel jeg bruker for sysler som krever litt tid. Slik at jeg slipper å stå så lenge av gangen. Arbeidsstol som gjør at jeg omtrent sitter like høyt som om jeg hadde stått. Også kjempefin å bruke når man må stå ved grytene på kjøkkenet en stund. Skal jeg lage noe som ikke krever så lang tid, så klarer jeg meg egentlig greit uten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar