tirsdag 17. juni 2014

Sove bort dagene

Det er så rart hvordan man i en periode, som nå, føler seg så mye bedre og orker å gjøre både det ene og det andre, for deretter å punktere skikkelig et par dager igjen. Nå har jeg altså sovet natt til i går, så og si hele dagen i går, i natt og store deler av dagen i dag.

I morgen er det jobb og veldig spent på hvordan det går. Skulle egentlig vært en tur oppom i dag også, men slapp heldigvis det. Føler jeg har fått slappet av bra, men om kroppen er klar til dyst igjen, kan jeg aldri være helt sikker på. Det hjelper jo å sove ifht trettheten, men det hjelper fint lite på kroppen forøvrig. Tror aldri jeg kommer til å bli helt klok på denne sykdomstilstanden jeg....

Mest sannsynlig har jeg vel vært litt for aktiv i en god periode igjen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar