lørdag 7. juni 2014

Elektrisk/motorisert sykkel.

Jeg har aldri vært kjempeivrig på sykkelen, men har jo sett i seinere tid, at det hadde vært fryktelig kjekt å orke og være med på en og annen tur med barna. Har en gml. billig sykkel stående her, men den er så tung å sykle på i tillegg til at jeg ikke tør å legge ut på noen tur, i tilfelle jeg ikke orker å sykle hjem igjen. Så var jeg inne på finn.no og snuste rundt helt tilfeldig egentlig. Plutselig ramlet jeg over denne:


En ELEKTRISK sykkel. "Eco Ride". 

Trodde ikke engang at det fantes noe sånt jeg. "Mine bønner er hørt". En genial oppfinnelse spør du meg. Bare så synd de ligger på rundt 11 000 og oppover i pris.
Dette måtte jo vært midt i blinken for oss ME'ere. Var igrunnen fin å se på også. Ser liksom ikke ut som et typisk hjelpemiddel. Missforstå meg rett...

Nå veit jeg ivertfall hva jeg ønsker meg til bursdagen min ;-)

Står mer om den her: 


Kanskje de kan fås som hjelpemiddel? Noen som vet eller har det?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar