torsdag 26. juni 2014

Skoleferie osv.

Føler dagene bare flyr avgårde nå egentlig. Var litt redusert forrige uke, men føler jeg har kommet over den kneika igjen nå. Endelig er det skoleferie. Noe vi har gledet oss til. Deilig å slippe stresset hver eneste morgen. Dog i og med eldstemann er på fotballskole og jeg er på jobb to halve dager i uka, må vi fortsatt opp litt tidlig, men kun noen dager igjen nå. Er hvertfall godt å føle at man orker litt mer enn bare å eksistere.

I morgen har jeg visst bursdag også. Det blir nok roligere enn roligst. Har aldri vært opptatt av å feire meg selv, så tar det hele med knusende ro ;) Akkurat nå er det igrunn like greit også, i og med det er rotete absolutt over alt i huset her. Ikke orker jeg å gjøre noe med det heller....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar