mandag 1. desember 2014

Harrytur og håndballkamp.

Av overskriften skulle man tro jeg var veldig så aktiv forrige helg. På lørdagen var jeg en tur i Sverige med mann, barn, mamma og svigermor. Fordelen med det er at jeg kunne sitte bakerst alene i bilen som har 7 seter, mens mamma satt i mellom barna foran meg. Dermed kunne jeg døse hele tiden mens vi kjørte, for å spare på energien. På båten tar vi alltid en tur i buffet restauranten der vi kan slappe av og spise mens vi slår ihjel tiden ombord. Man finner alltid nye metoder og triks for å spare energi i alle daglige ting man foretar seg.

På søndags morgenen var jeg likevel ganske så trøtt, men å være trøtt er ingenting mot den utmattelsen man kan kjenne på til tider. Trosset derfor det og ble med mannen på håndballkamp for å heie på Glassverket i Drammenshallen. Kjempemoro og frister til gjentagelse, men greit å være i form, så ikke alle lydene blir for smertefullt for sarte ører.




Julie med 3 stk Kristiansen ;-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar