onsdag 24. august 2016

Rolig morgen.

Ligger på sofaen under pleddet og ser ut på det stusselige været og fryser. Ungene er kjørt på skolen og jeg har noen timer for meg selv før jeg skal på jobb. Jeg fryser nok mer enn de fleste for gradestokken viste tross alt 17 grader. Plutselig er det høst og vinter igjen. Bare 4 mnd til jul ;-) 

Drømmer meg tilbake til varmere strøk....

Trøster meg med, når jeg ikke får sove som nå, at kanskje det tross alt kan være et godt tegn. At jeg begynner å få mer energi igjen og ikke trenger like mye søvn. Dog jeg føler meg trøtt....

En ting jeg ivertfall har merket er at jeg faktisk blir mer sulten når jeg har sovet lite. Så for meg som ikke så ofte egentlig føler meg sulten og spiser mer etter klokka, er det jo EN fordel om ikke annet. Leste vel et sted også at man spiser mer når man er trøtt, fordi kroppen blir mer stresset og kanskje man prøver å veie opp underskuddet på søvn med mat for å få en boost. Skal se om jeg finner den artikkelen og legge den ved her seinere. 

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar