mandag 22. august 2016

Er det "dagene derpå" tro??

Litt tungt å begynne en ny uke i dag kjente jeg. Kroppen var ikke helt klar for det. Startet med at jeg ikke fikk sove i går kveld pga skikkelig vondt i bihulene på ene siden. Da jeg omsider sovnet og måtte opp igjen kun noen timer senere, for å få barna avgårde, følte jeg meg helt "maroder" i kroppen. Gikk og la meg i senga igjen da det var gjort og våknet opp av vekkerklokka kl 14, rett før eldstemann skulle komme hjem, helt gjennomvåt av svette. Men følte meg bedre igjen. Dette er helt typisk meg når noe er i ulage i kroppen. Akkurat om det er noe eller hva, er ikke godt å si. Har vært litt små verkete et par dager litt her og der, men satser på at det går fort over.

Sånn utover dagen og ettermiddagen har jeg følt meg helt som normalt igjen. Lagde middag og kjørte minstemann på trening mens hun eldste kom seg avgårde på egenhånd. Har nå i løpet av de siste timene fått den kjente såre halsen og ømme lymfeknuter igjen. Har egentlig ikke gjort noe overilt heller, så håper virkelig ikke at det kommer av jobb økningen, for synes det har gått over all forventning egentlig.

Får håpe en god natts søvn + fri i morgen også gjør underverker. Veldig glad jeg ikke jobber på mandager lenger, da det var en forferdelig slitsom dag, i og med ungene har masse lekser + fritidsaktiviteter. Nå kan jeg lade opp på dagen mens de er på skolen og ha mer energi til å følge opp leksene og aktivitetene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar