tirsdag 15. september 2015

Den gang da...Ut på tur.

Alltid like hyggelig på tur med jobbgjengen. På torsdag dro vi opp til Lifjellstua (Bø i Telemark). Fredagen hadde vi planleggingsdag der oppe, hvor vi lærte mer om temaet: "å se barnet innenfra" (fra en bok vi har lest) og noe som kalles trygghetssirkelen. Veldig interessant.

For min egen del er det interessant å se hvor jeg er fysisk denne gangen, kontra når vi var her for to år siden. Den gang lå jeg på en sofa med teppe over meg og sovnet flere ganger, klarte ikke å følge så godt med og var i en helt annen fysisk og kognitiv forfatning. 

Denne gang hadde jeg overhodet ingen problemer med å sitte 6 t sammen med de andre på en stol. Med innlagte pauser for alle selvfølgelig. Man blir litt sliten på slutten av en sånn dag, men det blir jo friske folk også. 

Etter planleggingsdagen, slappet vi av, skravlet og hadde det veldig hyggelig resten av kvelden. Det jeg liker best ved å dra hit, er at alle er samlet under ett tak. Sosialt og trivelig.
Takk for turen!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar