tirsdag 19. august 2014

En tur til tannlegen.

Det forundrer meg litt at jeg hver gang jeg er hos tannlegen, må ha flere runder med bedøvelse før jeg i det hele tatt kjenner antydning til virkning. Tannlegen klør seg i hodet hver gang og så slo det meg i dag at det kanskje kan ha noe med ME'n å gjøre. Jeg sa til tannlegen at jeg er veldig øm i tennene og tannkjøttet generelt. I tillegg har ikke alltid smertestillende hatt så god effekt på meg, dog det har blitt bedre etter at jeg sluttet på LDN.

Hun sa at det var litt snodig at hun skulle være nødt til å gi meg så mye, men skjønte at jeg fortsatt merket noe når det var det samme punktet som var ømt hele tiden. Jeg ba henne være litt tålmodig og la det virke litt, fordi effekten noen ganger lar vente litt på seg. Etterhvert var jeg så bedøvd at jeg føltes lam i hele ansiktet.

Tanna ble fikset og jeg er lykkelig over å slippe rotfylling enn så lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar