tirsdag 5. august 2014

10 000 treff på siden :) :) :)



Tusen takk til alle som tar seg tid til å lese litt om mitt liv og min sykdom. Hovedpoenget mitt er som tidligere sagt, at jeg kanskje kan hjelpe noen ved å fortelle hvordan jeg har det. Har derfor også valgt å skrive litt smått om hverdagen min, i tillegg til mer faktarettet informasjon. Dette gir et litt mer helhetlig bilde av hvordan jeg lever med sykdommen.

Vi er alle forskjellige, med forskjellige interesser og har også sykdommen på forskjellige måter. Mye har skjedd for min del, siden jeg først ble syk. Til det bedre, må jeg si. Per dags dato føler jeg meg mye mer som et menneske igjen, men selv tror jeg det er mye takket være informasjonen eg har funnet på nettet og fått av "likesinnede" i tillegg til all hjelp og støtte fra folk rundt meg.

Tusen takk takk til alle som på en eller annen måte har bidratt til at hverdagen min har blitt lettere. Dere veit selv hvem dere er ;)

Min foreløpige erfaring med sykdommen er å være helt åpen om det. Det har man mest igjen for selv og lettere å få forståelse for utfordringene man møter.

Tommel opp for 10 000 treff. Tusen takk!!!!!

Noen ganger tar jeg på meg treningstøy fordi det gir meg en god følelse. Jeg tenker at nå er det ingen i verden som kan se at jeg egentlig er for syk til å trene, fordi jeg ser så sporty ut ;) I tillegg er det egentlig et meget behagelig plagg å ha på seg når man slapper av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar