mandag 28. november 2016

Hektiske dager.

Føler stadig vekk at jeg tar meg litt vann over hodet både med jobb og annet i hverdagen. Har dager jeg er helt i kjelleren når jeg f.eks. kommer hjem fra jobb. I tillegg skal barna få gjort lekser, middag lages og de skal følges opp ifht. diverse fritidsaktiviteter. Jeg liker å følge opp og følge med på aktivitetene også, men noen ganger må jeg melde pass og det kan være mer enn nok bare å bringe og hente. 30% jobb føles i perioder som mer enn nok og vel så det, men tror løsningen blir bedre fra januar. Da øker jeg stillingsprosenten til 40 enda i tillegg, men jobber på en litt annen måte. Enda mer tilrettelagt. 

Det skal sies at grunnen til at jeg ikke skriver like ofte bestandig... og kan godt hende jeg har sagt det før, er at dagene går så fort og hvis jeg føler at jeg mestrer det greit og finner balansen mellom aktivitet og hvile automatisk, så prøver jeg å ikke ha så fokus på denne ME'n. Deilig å "glemme" det litt og bare se fremover og nyte det jeg faktisk mestrer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar