søndag 2. oktober 2016

millions missing Oslo 27.sept.

Jeg burde jo ha skrevet noe om at det var millions missing aksjon i Oslo 27. sept, men jeg må ærlig innrømme at selv om jeg har fått det med meg, har jeg hatt litt nok med meg og mitt de siste dagene. Noen ganger koker ting rett og slett bort i hverdagens gjøremål. I tillegg har jeg litt problemer med kroppen om dagen. Intet uoverkommelig, men kjenner det koster krefter. Mer om det i neste innlegg ;)

Bare for å prøve og veie opp litt for "forglemmelsen":
Det er en verdensomspennende aksjon der ME-pasienter, pårørende, pasientaktivister og andre med interesse for ME saken stod sammen for å protestere mot manglende bevilgninger til forskning, utdanning, behandling og pleie. (hentet fra: https://www.facebook.com/events/323279931343330/ )

Det ble satt ut sko som symbol for å vise hvor mange som savnes fra samfunnet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar