mandag 17. oktober 2016

Det skjer mye på flere kanter.

Kort sagt jobb og kropp ;-)

Kroppen er tidvis noe kranglete. Ikke noe jeg ikke takler, men nok til at jeg var en tur hos legen på tirsdag. Det er de berømmelige bihulene og et eller annet jeg ikke helt klarer å sette fingeren på. Jeg har jo sagt at jeg føler at jeg går med en infeksjon i kroppen, uten at jeg helt forstår hva det kan være. Det jeg "frykter" er at det er endometriosen som tuller det til for meg igjen. Et år har det gått siden jeg fikk ordnet på det, men lurer på om det har blusset opp noe mer igjen. 

Samtidig med dette skal jeg forandre på jobbingen min. Dette gjør at jeg får prøvd å bruke hodet litt mer igjen, gjøre mer av de tingene jeg gjorde før, samtidig som jeg kan gjøre det på en tilrettelagt måte, som fungerer for meg og min kropp. Så spennende tider fremover. Dette gjør også at jeg antagelig kan øke stillingsprosenten min enda litt til. Det er så deilig å føle at man sakte men sikkert finner sin plass og kommer mer og mer tilbake i samfunnet igjen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar