lørdag 24. september 2016

Så godt kan man ha det. Home away from home :-)

Koser meg i varmen. Merker at sommeren er litt mer på hell her på Korfu også. Er friskt og buksevær på morgenen og i skyggen, men i sola er det fortsatt nydelig.


Jeg har fått mulighet til å legge meg tidlig, sove mye, våkne av meg selv etter en god natts søvn. Rolige morgener der jeg tusler ned til frokost i "slækkebuksa" mi og sitter akkurat så lenge jeg føler for før jeg etterhvert tusler bak til bassenget. Har nytt godt av solens stråler og til og med orket å farte litt rundt. Pga at det er kjøligere i luften nå, responderer nok ikke kroppen like godt her nede nå ifht smerter ol, men man slipper samtidig å bli like slått ut av varmen. Så går i grunn opp i opp. Og sær som jeg er synes jeg det har vært helt topp å være her alene. Man forholder seg rett og slett til folk akkurat så mye man gidder og har ork til for å være helt ærlig ;-) Det skal sies at mer enn en uke alene fort kanskje kunne blitt kjedelig. Men spørs om ikke jeg skal prøve å belage meg på en sånn "solotur" nedover i september neste år også.




Alt er også litt enklere når man har vært her noen ganger før. Man kan skravle litt med de lokale om man har behov for å sosialisere litt, man veit hvilken buss man tar hvor og har en viss oversikt over hva som er å se eller gjøre. Så er det bare å la energi nivået styre resten. Jeg føler liksom ikke at jeg må rekke å se så mye heller, fordi jeg har gjort det før. Dermed er jeg roligere og tar livet med knusende ro. Langt vekk fra hverdagens mas og kjas.



Må avslutte med å rekke en stor takk  til de der hjemme som har overtatt logistikken til en hektisk hverdag for to jenter på skolen med masse fritidsaktiviteter i ei uke. Setter stor pris på det :-)

TUSEN TAKK!!!! Nå er jeg snart så ferdig oppladet som det er mulig for meg å bli pr. nå og klar for å gripe fatt høsten og vinteren så godt som mulig.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar