lørdag 9. juli 2016

Dagens utflukt.

I dag tok jeg og barna turen til teknisk museum. Stor stas for barna. Formen min var god i dag, så muligheter for å "skeie ut" litt. Etter teknisk museum gikk ferden inn til sentrum. Jeg kjørte selv, for pleier ikke å by på så store problemer å finne en handikap parkering i byen. Noe som forenkler ting mye, med tanke på store gå avstander. Utfordrer også meg selv stadig på ting om dagen, som faktisk å kjøre midt inn i byen. Men med gps og litt sunn fornuft der det var stengt, gikk det bra til slutt. Da kan jeg krysse av det på min "bucket list" også ;-) Der har jeg MANGE ting. Ble middag på fridays, en is på Aker brygge og avsluttet dagen i sola ved opera huset. Nå er barna i seng, sovnet med en gang og det gjør nok jeg snart også. I morgen er det søndag og man legges igjen til lading. Det trengs nok mer enn en dags restitusjon etter den turen her.







Blir mange pauser i løpet av en sånn dag.

Is på Aker brygge. Koselig å sitte og se på livet på en så fin dag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar