onsdag 15. april 2015

Dagsformen og fremgang.

Mange som spør meg hvordan formen er om dagen. Da er det veldig godt å kunne si at det går fremover og at jeg føler meg lettere i hodet enn jeg var en veldig lang periode, MEN en ting jeg merker at jeg fortsatt har endel problemer med, er hukommelsen. Jeg surrer og glemmer fort, men ikke så ille at det egentlig går ut over noe i hverdagen. Enkelte ting husker jeg veldig godt, mens andre ting blir borte med en gang. I tillegg kjenner jeg at jeg ramler litt ut av sammenhengen når jeg skal si ting. Mister tråden lett.

Dette kan være et vanlig fenomen for normale folk også, så lar ikke det plage meg nevneverdig. En ting jeg til stadighet likevel tenker over, er om jeg gjentar meg selv mye her på bloggen. Om jeg gjør det, så håper jeg dere bærer over med meg, for orker rett og slett ikke å bruke energi på å se igjennom alt jeg har skrevet til enhver tid.

Merker at bloggen kommer litt i andre rekke for tiden, men det er egentlig positivt, for det betyr at jeg holder meg litt sysselsatt. Det er bare sunt.

Har lenge gjort noen enkle styrkeøvelser her hjemme for å prøve og få tilbake litt muskulatur i kroppen. Merker at det hjelper, men utrolig lang vei å gå enda.

Det har vært endel fine dager med deilig vær, høvelig temperatur og solskinn, hvor jeg har tenkt for meg selv, at i dag vil jeg gå meg en tur med litt musikk på øra. Problemet er bare at når det kommer til akkurat de tingene, så er ikke energien all verdens å skryte av. Er også redd for å gjøre for mye når man f.eks har vært på jobb på dagen.

Hadde en kjapp prat med sjefen min i dag der vi ble enige om at jeg fra høsten av, skal trappe opp fra 20% til 30% jobbing igjen. Gleder meg. Har jobbet 20% i et par år nå tror jeg, så fort går det ikke fremover, men det er ihvertfall på tur den rette veien.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar