mandag 28. mars 2016

Påske, familietid og hviletid.

Livet er helt herlig og deilig er det. Påske, vår, lysere tider, sola skinner, ferie og familietid.

Kakao og kvikklunsj hører påsken til.

Utsikt fra terrassen på hytta.

Kos på bålpanna med grillpølser til middag og pinnebrød av bolledeig. Kjempekoselig og nydelig vær. 

Bålkos.

Pinnebrød av bolledeig var godt.



Nyter solen på terrassen og slapper av. 


Kakao og kvikklunsj pause på skitur.

Peiskos. 


Det har blitt en påsketradisjon å dra på hytta hvert år. Tirsdagen vi kom opp og onsdag hadde vi knallvær. Torsdag var mer overskyet, men fin temperatur, så for å få aktivisert barna litt, ble det en liten skitur med kvikklunsj og kakao pause, mens barna prøvde seg på ski i noen små bakker der vi var. Fredag og lørdag var innedager med vindvær og regn. Ble brukt til å spille, lese og skravle. Har også fått i meg en liten "overdose" sukker kjenner jeg på kroppen. Blir litt verkete igjen. Det går seg nok til når hverdagen melder sin ankomst. 

Påsken har i bunn og grunn gjort godt og jeg kjenner meg igjen klar for å ta fatt på hverdagen etter mange dager med restituasjon. Jeg har til og med fått litt hjelp på morgenen når barna har stått opp, slik at jeg kunne ligge litt ekstra. Det setter jeg stor pris på. 

Håper dere alle har hatt en god påske!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar