tirsdag 6. januar 2015

Nytt år, nye muligheter

Romjula og nyttårshelga ble ikke helt som jeg hadde tenkt. Pådro meg et eller annet virus, som slo meg ut i en ukes tid. Hadde så vondt i halsen at jeg først trodde jeg hadde pådratt meg streptokokker. Hadde feber og verket noe skikkelig i kroppen. Smertestillende beit ikke så bra på det heller, men tok toppene av det. Av en eller annen merkelig grunn følte jeg at 2 paracet fungerte bedre enn paralgin forte. Kan det ha noe med innholdsstoffene å gjøre kanskje?? Ble derfor mange timer på sofaen. 30.des dro vi på hytta til mamma og stefaren min. Der ble det flere late dager med litt fler voksne til å hjelpe til med barna. Noe som var en befrielse for en verkende kropp. 

Hadde det utrolig koselig på hytta selv om formen ikke var helt tilstede. Orket å gå ut for å se på rakettene vi selv skøyt opp i 21.30 tida, til ære for barna. Gikk og la meg 22.30.
Vi dro hjem fra hytta 1. jan. Natt til 2. jan. sov jeg som en stein og våknet utpå formiddagen gjennomvåt av svette og i mye bedre form. Helt klart at kroppen har hatt litt å stri med. Og egentlig ganske typisk meg, som så og si aldri har feber, men heller svetter ut ulumskhetene om natten.
Dette er ikke heller de mest flatterende bildene av meg, men det er nå sykdommens sanne ansikt om man kan si det sånn. Ingen vits å legge noe imellom. Er ikke ute etter sympati, bare å synliggjøre hvordan dagene kan være.

Knerten også koser seg stort på hytta og har blitt en skikkelig kosegutt. Jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd at det skulle være så mye selskap i en hund.

Middag med steik på nyttårsaften. Kjempegodt. Takk mamma.



Man får definitivt ikke mer moro enn man lager selv ;)




GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar