onsdag 17. januar 2018

Hva har skjedd med kroppen?

Jeg forundrer meg over hvor godt kroppen fungerer om dagen. Det har som kjent lavet ned store mengder snø de siste dagene her og vi har vært ute og måkt flere ganger om dagen, selv etter jobb. Likevel ser det ikke ut til at jeg får smellen jeg før har vært så vant til å få. Det kjennes faktisk ut som immunforsvaret er i ferd med å fungere mer som normalt. Kan fortsatt verke litt i kroppen, men det også er i mindre grad enn tidligere. Nå om dagen går det mye i jobb, rydding, daglig logistikk ifht å få barn på trening ol. Mindre søvn blir det også, like mye fordi det ikke ser ut til at behovet for søvn er like stort som det har vært og at dagene bare flyr forbi.

Krysser fingrene for at kroppen er i bedring og at formen holder seg stigende fremover. Skal snart flytte og trenger derfor all energi jeg kan få.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar