onsdag 4. oktober 2017

I media.

For de av dere som er litt engasjert i ME saken er det stadig artikler som fronter den ene eller andre "siden" av synet på hva ME er og hva som fungerer osv. For å være ærlig kjenner jeg at jeg begynner å bli litt lei av det hele. Det blir hele tiden bare en kamp om hvem som har "rett" føler jeg. 

Personlig er jeg nok åpen for input fra begge kanter. Hva som fungerer for den enkelte ser ut til å være like varierende som sykdommen i seg selv er for hver av oss. 

Hode og kropp henger sammen og min egen erfaring er at om en av delene ikke virker optimalt, påvirker det den andre. Være seg fysisk eller psykisk. Lener meg tilbake, sitter på gjerdet og venter mens "de lærde" strides og prøver meg frem på egenhånd så lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar