tirsdag 8. juli 2014

Puslerier

Ja da har jeg vært fraværende en uke. Siste dagene har jeg levd litt i min egen boble igrunnen. Fikk et puslespill av mannen, som har krevd det jeg har hatt av konsentrasjon i et siste. Har vondt for å legge det fra meg når jeg først begynner. Fikk først sjokk da jeg åpnet esken og så alle de små bitene som var helt like, men med litt hjelp fra svigermor fikk vi sortert og sortert og sortert litt til.




Egentlig litt godt å være ferdig også, selv om jeg kan like å holde på med puslerier. Problemet er bare at jeg blir sittende, så jeg glemmer tid og sted, mat og kjenne etter hvordan hodet takler å konsentrere seg i timesvis i slengen, på leting etter x antall håpløst like brikker.


3D puslespill
Litt å holde på med på regnfulle sommerdager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar