søndag 10. januar 2016

Flytting i skikkelig snøvær er ikke å anbefalle.

Nå har jeg og barna kommet oss i hus i leilighet. Været har ikke spilt på lag med oss, men har fått det til på et vis. Med god hjelp. Har fortsatt mye igjen av div. ting og tang. Er skikkelig sliten nå. Har bært, ryddet, pakket og holdt på og det har forsåvidt gått greit, men i dag kjenner jeg det i kroppen. I tillegg lurer jeg på om jeg kan ha pådratt meg en betennelse i låret rett og slett. Jeg har et lite område på mitt venstre lår der jeg ikke har ordentlig følelse i huden. Da jeg omsider roet ned litt i går ettermiddag kjente jeg plutselig et ubehag på låret og oppdaget at jeg hadde et skikkelig blåmerke der som føltes ømt (som blåmerker forsåvidt gjør).

Men da jeg våknet på morgenen i dag, hadde det hovnet opp mye mer og var rett og slett vondt, rødt og hardt. Har "spredt" seg fra et lite område på låret rett overfor kneet, til nå i løpet av dagen å dekke halve kneet på yttersiden i tillegg. Tyder på at det sitter dypere, siden jeg kjenner det såpass godt der jeg normalt ikke merker noe særlig. Jeg veit egentlig ikke hvordan jeg har fått det, men kan være nok at jeg har lent et møbel litt på låret for å skifte grep. Denne kroppen er jo som tidligere nevnt noe merkelig sånn. Jeg får fort blåmerker og det skal mange ganger lite til før jeg pådrar meg ting. Føles vondt og stivt å bøye kneet og kjenner det verker helt opp i lysken. Håper det roer seg kjapt ned for dette har jeg jo ikke tid til....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar